M’agradaria dir-te

 

M’agradaria dir-te

paraules amables

a cau d’orella.

Resseguir el perfil

de les teves galtes

amb les puntes dels dits.

Acaronar-te les espatlles

mentre xiuxiuejo

“lluny està l’oblit”.

Sí, m’agradaria mossegar-te

els llavis tendres

i somriure’t amb ulls clucs

quan despertis al matí.

M’agradaria arrencar-te

el pes de les tristors

d’un sol crit.

Besar-te les parpelles

adormides i unflades

i respirar el teu primer alè

calent i dolç

abans de pronunciar cap paraula.

Notar els teus peus freds

sota el llençols

i escalfar-te’ls amb els meus

que caminen incerts

cap a un mon nou.

Anuncis

Quant a mariblocfuentes

Periodista, comunicadora, blocaire, preocupada pel seu entorn i pels que l'habiten: aquesta rara avis de l'espècie humana.
Aquesta entrada ha esta publicada en Els meus poemes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a M’agradaria dir-te

  1. Salvador ha dit:

    Molt bo. No et coneixia aquesta faceta.

    • mariblocfuentes ha dit:

      Moltes gràcies.
      Doncs sí. Fa temps que la treballo. Però mai m’havia atrevit a publicar res.
      No hi ha més pretensió que donar a conéixer el què faig i els autors que m’agraden.
      Per res em considero una poeta. Només algú a qui li agrada la poesia i que s’atreveix a dir el què sent en vers.

Deixa un comentari

